tiistai 30. maaliskuuta 2010

Meikki-inventaario

Siivoilinpa tuossa meikkipussianikin ja siinä ohessa ajattelin esitellä sen sisältöä hieman teillekin. ^^ En ole koskaan ollut meikkien suhteen mikään hamsteri, joten minulta löytyy lähinnä pakolliset tuotteet.


Ihomeikit minulla loppuvat kaikki aina yhtä aikaa ja sitten olen kriisissä, en nimittäin osaa kulkea missään ilman ihomeikkiä. Tällä hetkellä tosin siitä onnekas tilanne, että minulla on kaksi meikkivoidetta, joten kun toinen loppuu, voin siirtyä toisen käyttöön.

Tuon Maybellinen moussen olen kokenut aikalailla lyömättömäksi meikkivoiteeksi itselleni. Tuo nestemäinenkään ei oikein minun iholleni sovi, vaan jättää sen kiiltäväksi, vaikka miten paljon sutisi puuteria päälle.


Sitten muutama lyömätön lisää: Lumenen nestemäinen eyeliner ja Maybellinen Colossal Volum Express mascara - molemmat ihan parasta laatuaan!

Mustan kajalin ja kulmakynän kanssa olen lähinnä tyytynyt noihin, kun en parempiakaan ole löytänyt, enkä viitsi ihan summan mutikassakaan lähteä niitä ostamaan. Jos jollain on siis vinkkiä mustasta hyvin pysyvästä ja sottaamattomasta kajalista tai erittäin tummanruskeasta laadukkaasta ja pysyvästä kulmakynästä, niin antakaahan kuulua!


Tykkään luomiväreistä ja ideana minusta olisi kiva leikitellä erilaisilla väreillä, mutta rohkeus ei oikein tunnu riittävän. Enkä, tässäkään tapauksessa, viitsisi mennä ostamaan kallista luomiväriä, jos en sitten pidäkään väristä itselläni. Näin ollen olen siis tyytynyt noihin tuttuihin ja turvallisiin: vaalea, liilan eri sävyt, musta ja valkoinen.

Lumenen Natural Code -sarjan luomiväripaletit ovat valitettavasti olleet minulle pienoinen pettymys. Minulla kun on ollut näitä kaksi eri palettia, mutta toinen meni jo jokin aika sitten aivan mureniksi tavallisessa kuljetuksessa meikkilaukussa. Ja paletti siis murei aivan käyttökelvottomaksi ja värit sotkeentuivat keskenään. Tuohon Maybellinen neljän sävyn luomiväripalettiin olen puolestaan ollut erittäin tyytyväinen, se on kestävä ja pigmenttiäkin on ihan kivasti.


En ole ikinä osannut panostaa huuliin, ja siksi meikkipussistani löytyykin ainoastaan yksi huulipuna ja yksi huulikiilto. Huulipuna on aavistuksen väärän sävyinen minulle, haluaisin sen olevan vielä kirkkaamman punainen ja ilman pinkkiä vivahdetta. Hyvistä kirkkaanpunaisista huulipunista otetaan myöskin siis vinkkiä vastaan!

P.S. Muistakaahan käydä kertomassa, mitä haluaisitte blogistani jatkossa lukea! Kommentit tänne! Kiitos! :)

3 kommenttia:

  1. Itse olen vuosia käyttänyt Lancomen mustaa kajaalia. Se on toki kallis, mutta kestää itselläni useamman vuoden, vaikka käytän lähes päivittäin. Voin vain suositella <3

    VastaaPoista
  2. Ja jos todella haluat kirkkaan punaiset huulet niin itse käytän Goshin Lambada 60 merkkistä. Myös muutaman euron halvempi puna Rimmeliltä on lunastanut lupauksensa tällä hetkellä puna Red Hot.

    VastaaPoista
  3. Kiitos vinkeistä Mistress Mystral! Täytyy varmaan huomenna käydä töiden jälkeen vilkuilemassa vähän tuota Sokoksen meikkiosastoa... Sen verran kauan olen haikaillut kunnollisten tuotteiden perään tällä saralla, että olisikohan jo aika laittaa tuumasta toimeen!

    VastaaPoista

Jätäthän ihmeessä kommentin!